pondelok 20. mája 2013

New in...

Čaute, čaute,

cez víkend sme mali menšiu family oslavu tak som nemala kedy sem hodiť fotky z nákupov....teda ani nie z nákupov, pretože je to kozmetika, ktorá mi prišla z Avonu a z E.l.f.-u a som z nej poriadnee nadšená :)))
Najsamväčšiu radosť mi samozrejme spravili paletky očných tieňov od elfu. Túto kozmetiku vám zrejme nejako bližšie predstavovať nemusím. Jediné čo k tomu poviem, že paletky sú úplne bombastické. Je tam 12 očných tieňov, čierne ceruzka, aplikátor a zrkadielko + návod na použitie :D V jednej paletke sú dokonca 3 krémové očné tiene. 
A aby som tu nepísala len samú chválu :D spomeniem aj jedno mínus, ktorým je obal týchto paliet. Je síce krásny strieborný s mašličkou, ale to striebro je všade!!! :D A to myslím doslova, pretože to odtiaľ odpadáva, máte z toho zapatlané celé ruky, potom aj ksicht a nejde to ani dole :D Ale za 3€...no nech nejem :D


...tiež tu môžte ešte vidieť pleťovú vodu Avon solution na mastnú pleť, set na nohy s papájou - krém, píling a sprej, čokoládový telový krém Avon Planet Spa,  rúžik z Avonu a štetec E.l.f.




Úžasne voňavý krémik, ktorý som mala chuť natrieť si na rožok namiesto Nutely :D



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára