nedeľa 28. apríla 2013

Perníkové lievance

Ahojte kočkyyy,

po včerajšku som na seba zase raz hrdá :D a musím sa pochváliť aj vám...a zároveň vám chcem aj odporučiť jednu super stránku :)

Každý víkend zvyknem doma našim niečo upiecť a inak tomu nebolo ani včera. Bohužiaľ po mojich predchádzajúcich skúsenostiach sa mi internet v kuchyni nie vždy osvedčil, a práve preto som včera zostala milo prekvapená.
Prostredníctvom Facebooku som narazila na blog Angie bakes kde môžete nájsť kopec sladkých receptov.
Ja som sa včera rozhodla pre perníkové lievance, z ktorých som bola najskôr v strese (pretože kombinácia ja+kuchyňa nedopadá vždy zrovna najlepšie), no potom som sa ich nešla dožrať :D
A práve preto sa chcem o tento fajn receptík podeliť aj s vami :))




Budete potrebovať
  • 225 g hladkej múky
  • 1 PL kyp. prášok do perníka
  • 2 vajcia
  • štipka soli
  • 1 PL cukru
  • 300 ml vlažného mlieka
  • 30 g mäkkého masla
Keďže nie som žiadna profesionálna cukrárka, nepotrpím si na žiadnom špeci postupe čo mám kedy pridať, nasypať, naliať...prosre som to všetko našmierala do misy a vyšľahala mixérom. Vzniknutú zmes nechajte ešte 20minút odstáť a potom upečte na zohriatej panvici (bez masla, bez oleja, bez všetkého...žiadny stres :D) 
Samotné lievance majú podľa mňa divnú chuť...sú také málo sladké, až horkasté alebo aké, ani sama neviem...ale keď ich natriete džemom alebo nutelou tak...nebíčko v papulke isté :D + ovocíčko, prípadne javorový sirup...no eňo ňuňo :D Tak dobrú chuť!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára