piatok 8. marca 2013

Prečo je výhodnejšie byť ženou?

Viem, že som sem nepridala článok už večnosť ale akosi mi chýbala inšpirácia...:(
No keďže dnes oslavujeme MDŽ (a keďže som sa v robote nudila :D) rozmýšľala som nad tým, že v podstate je výhodou byť ženou..pretože muži svoj medzinárodný deň nemajú!! :P :DD
Napadlo ma kopec vecí, ktoré ma len utvrdzujú v tom, že môžem byť spokojná so svojím pohlavím :D

A tiež je super, keď každá žena pozná svoje práva, svoje výhody a svoje postavenie vo svete. V podstate som rada že žijem na trápnom Slovensku a nie niekde v Pakistane, kde by som celý život musela chodiť zahalená v čiernej plachte od hlavy až po päty. To už je ale asi téma na iný článok....preto idem k veci :)

Prečo je teda výhodnejšie byť ženou???

1. Povedzme si úprimne - sme oveľa krajšie a nežnejšie pohlavie. A podľa mňa, ak aj nie sme pekné, makeup to spraví...ale čo by svet povedal na nalíčeného chlapa??? :D

2. Ak sa žena rozhodne robiť výhradne mužskú robotu, je priekopníčka. Ak sa chlap rozhodne robiť ženskú prácu, je gay.

3. Sedieť s prekríženými nohami nás nebolí.

4. Vždy s určitosťou vieme, že dieťa ktoré čakáme, je naše.

5. Máme prednosť pri nástupe do záchranného člnu :D

6. Keď nás muži podvádzajú, sme obeťami. Keď podvádzame mužov, sú paroháči.

7. Prezidentova žena je prvá dáma. Prezidentkin muž je...prezidentkin muž :D

8. Sme schopné robiť viacero vecí naraz (pri tomto bode začínam pochybovať o tom, že som žena :D)

9. Podľa vedeckých výskumov vraj žijeme dlhšie než muži.

10. Máme medzinárodný deň čo ma dnes veeľmi ale veeľmi potešilo lebo v práci som ešte aj dostala darček od kolegov :)))...a čo je tiež hlavným dôvodom vzniku tohto článku.

Takže hoci mávam sem-tam depku z toho čo všetko musím ako žena trpieť (holenie nôh, menštruácia, ranné kozmetické rituály...)...som rada, že som ŽENOU...a dúfam, že vy tiež :))

+ čerešnička na torte...trochu feminizmu takto na večer nikomu nezaškodí :P


Krásny zvyšok sviatočného večera :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára