utorok 12. marca 2013

My favourite blogs

V súčastnosti existuje nespočetné množstvo blogov, ktoré sa venujú rôznym oblastiam - športové, lifestylové, kuchárske, bulvárne, chovateľské, hudobné, umelecké....no myslím, že väčšina z vás mi dá za pravdu, že nájsť (alebo písať) kvalitný blog je umenie...alebo som len ja taká náročná, že sa mi nepáči len tak hocičo?? :D Asi to tak bude... :D
Preto by som vám rada predstavila 5 blogov, ktoré sú súčasťou môjho každodenného života...chodím na ne každý deň...a odchádzam z nich so sklopenými ušami ak tam nepribudol žiadny nový článok :(( :D Kvalita je ale dôležitejšia než kvantita..a myslím, že tieto dámy vedia ako na to :) Tu sú...



Toto je prvý lifestylový blog, ktorý som kedy navštívila...a preto k nemu prechovávam určitý citový vzťah :D
Autorka Mia píše pre mňa celkom zaujímavo, voľne...pripomína mi mňa a moje hlášky na facebooku :D Jednoducho sa to dobre číta...a hoci som dosť veľký flákač, nech sú jej články akokoľvek dlhé, vždy ich prečítam od začiatku do konca ;) Nechýbajú tu kozmetické recenzie, fotky nových kúskov do šatníka, ani random fotky z bežného života...Môj veľký vzor! :)


Ďalšia Mia na scéne :D Na tento blog som narazila len nedávno, je ešte len v začiatkoch (podobne ako ten môj) ale má perspektívu. Opäť tu môžete nájsť množstvo vecí z autorkinho bežného života...a ako bonus - mega nádherné líčenia, ktorých (dúfam) časom pribudne. Držím palce! :)


Tento blog je úžasný, pretože tu nájdem množstvo makeup inšpirácií. Je to šikovná babenka, ktorá sa nebojí farieb a jej líčenia sú priam božské. Dosť často robí giveaway súťaže so zaujímavými cenami...tak snáď sa aj na mňa niekedy usmeje šťastie :)


Milujem všetky DIY stránky, vrátane tejto! Nie som príliš kreatívna a preto často potrebujem nájsť na internete nejaké zaujímavé nápady. A nie som ani príliš zručná (povedzme si narovinu - som nehorázna glambra :D) ale vždy tu nájdem niečo čo jednoducho potrebujem vyskúšať...a tak to vyrobím...a nakoniec zistím, že to ani nemám kde dať :D Takže toto je oficiálne môj najobľúbenejší (a zatiaľ jediný) DIY slovenský blog :)


Čerešničkou na torte je blog zivotpodlelucie.com. Z tejto žienky ja jednoducho nemôžem :DD (v dobrom slova zmysle samozrejme) Nech mám počas dňa akúkoľvek zlú náladu, na jej článkoch a hláškach sa musím vždycky smiať :D Niekedy sa zamýšľam nad tým, ako sa človek môže dostať do takých trápnych a zároveň vtipných situácií ako sa to stáva jej :D Okrem bohovských hlášok sú články doplnené ilustračnými fotkami, ktoré to celé poriadne zaklincujú :D

Toť mojich 5 bloggerských favoritov...ktoré sú vaše obľúbené blogy??






1 komentár: