pondelok 11. marca 2013

Ako ma sklamal Avon

Naposledy mi prišli z avonu tieto dve vecičky - rúž v ceruzke a ceruzka na obočie. Poznáte ten pocit keď vám príde balík kozmetiky a vy sa tešíte ako to rozbalíte, vyskúšate, namaľujete sa, pokocháte sa v zrkadle a...a zrazu si poviete "za toto som vyhodila toľko peňazí?"
OK, až také sklamanie to zase nebolo :D ale vždy som zubami-nechtami bránila Avon (aj Oriflame) lebo som s nimi bola riadne spokojná...a zrazu dostanem takto po papuli :D

Konkrétne píšem o týchto dvoch produktoch


Rúž Lip Stix (Gone Pink) // Ceruzka na obočie (Dark Brown)


Rúž Lip Stix (Gone Pink) - má krásnu svetlo ružovú farbu a je pomerne dlhotrvácny, no čo mu musím vytknúť je fakt, že má strašne mäkkú konzistenciu (ako môžte vidieť na hornej fotke, už som ho stihla zlomiť :D) a "vďaka" tejto mäkkosti sa ťažko rozotiera na perách, preto sa s ním musíte poriadne pozabávkať, na čo ja, bohužiaľ, ráno nemám čas.


Ceruzka na obočie (Dark Brown) - keď tak nad tým rozmýšľam, tak nemám právo sťažovať sa na túto ceruzku..pretože vina je len a len na mne! že som to riskla a kúpila si tmano-hnedú :D a potom vyzerám ako Lily Collins v novej verzii Snehulienky :D


Inak, ospravedlňujem sa za kvalitu fotiek a tiež za to, že som poriadne neodfotila odtiene. Chyba je v tom, že v práci som do poobedia a potom už nie je také dobré svetlo na fotenie (toto som fotila dokonca pri lampe).
Sľubujem, že do budúcna sa polepším ;)






1 komentár: